Administrativ personal med erfarenhet av receptionsarbete till framtida uppdrag

Vi söker nu dig som har erfarenhet av arbete som Receptionist, Kontorsansvarig, VD-Assistent, Office Manager, Office Coordinator eller liknande administrativt arbete för framtida uppdrag.

Arbetsuppgifter
• Ta emot besökare
• Stötta med teknisk IT support i konferensrum
• Beställning av varor
• Förbereda vid möten, interna och externa
• Se till att gemensamma ytor är i gott skick
• Vara kontaktperson för leverantörer
• Administrera och följa upp beställningar, inköp och beslut som tas med leverantörer
• Vid behov förbereda och assistera vid kundevent och utbildningar

Kvalifikationer
• Vi söker nu dig som har erfarenhet av arbete som Receptionist, Kontorsansvarig, VD-Assistent, Office Manager, Office Coordinator, eller liknande administrativt arbete
• Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och i skrift.

Du är serviceminded, flexibel och stresstålig och är van att ligga steget före/arbeta proaktivt. Vidare är du en ordningsam och noggrann person som är van att hantera flera uppgifter parallellt.

Är du den vi söker?


Ansökan
Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så ansök så snart som möjligt. Klicka nedan på sök tjänsten och fyll i dina kontaktuppgifter, ange referensnamn: Afra0618

Frågor besvaras via mail av:
Martin svensson
martin.svensson@academicresource.se
Sebastian Forsberg
sebastian.forsberg@academicresource.se

Sökord: receptionist reception kontorsansvarig receptionist VD-assistent office manager coordinator kontor administration teknisk it support beställning planering

we take you further


Region
Stockholm

Affärsområde
Administration

Typ av tjänst
Heltid

Referensnummer
Afra0618

Ansökan
Sök tjänsten genom att klicka här >>


Lediga jobb